
• Güçlü kurumsal kimlik ve kültüre sahip,
• Eğitim alanındaki yenilikleri yakından izleyen ve etkili olarak uygulayan,
• Toplumsal sorumluluklarını yerine getiren ve evrensel bilime katkıda bulunan,
• Öğrenci, aile ve çalışan memnuniyetini en üst düzeye çıkaran,
• Eğitimin yanı sıra kültürel, sanatsal ve sportif başarılarıyla ulusal düzeyde saygı duyulan lider bir eğitim kurumu olma yolunda ilerliyoruz.
Bizim için eğitim; sizi anlamak, öğrencimizi tanımak ve onun yeteneklerini geliştirmektir. Bu hedeflerimize ulaşmak için okullarımızda yalnızca sınav odaklı bir eğitim anlayışı yerine; Anaokulundan Lise son sınıfa kadar öğrencilerimizin tüm gelişim alanlarını kapsayacak kuruma özgü programlar ve etkinlikler uygulanır.
Özel Asal Koleji olarak temel ilkemiz; okullarımızda öğrencilerimizin çok yönlü gelişimlerini esas alarak; onları geleceğe hazırlamak ve yaşam becerileri ile onları donatmaktır.
Özel Asal Koleji “BM Çocuk Hakları Sözleşmesi”ni tanır ve buna göre hareket eder. Bu hakları da günlük hayata entegre ederek gerçekleştirmeye çalışır.
Okullarımızda; anaokulu düzeyindeki öğrencinin eğitiminden başlayarak lise düzeyindeki öğrencinin eğitimine kadar bizimle olan öğrencimizin; Atatürk ilke ve inkılâplarının izinde, saygılı ve ahlaklı bir birey olarak yetişmesi, en az bir yabancı dili konuşması, önce “eğitim” anlayışıyla hayatı öğrenmesi bizler için esastır.
İşimiz ve sosyal eğitim eylemimiz öğrencilerimizin ve ailelerinin daha mutlu olmasını amaçlamaktadır. Araştırmacı, yenilikçi, girişimci ve özgüven sahibi bir nesil, okullarımızla birlikte büyüyor ve bizlerle birlikte Türkiye güçleniyor.
Eğitim Öğretim
Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğüne bağlı olarak Temel Eğitim Kurumlar Yönetmeliği ve M.E.B. mevzuatı doğrultusunda eğitim öğretim faaliyetlerini sürdüren okulumuzda akademik çalışmalarla birlikte yabancı dil eğitimine önem verilmektedir. Özellikle anasınıfından başlayarak öğrencilere dili konuşabilme yetisi kazandırılmaya çalışılmaktadır. İlk dil İngilizce, ikinci dil olarak Almanca seçilebilmektedir. İkinci dil eğitiminde amaç farklı dilleri kültürleri tanımak öğrenmeye istek uyandırmaktır.
Öğrencilerin güzel sanatlar ve spor alanlarında kültürlü bireyler olarak yetişmeleri önemsenmekte ve akademik başarı dışında bu alanlarda da öğrencilere burs verilmektedir.
Okul aile işbirliğini güçlendirme öğrenciyi aile ortamında tanıyabilme amacıyla sınıf rehber öğretmenleri ve danışman öğretmenler tarafından aile ziyaretlerinin yapılması, öğrencilerin günlük çalışmalarının tekrarını okulda yapmaları. kitap okuma oyun oynama belirlenen bir konu üzerinde konuşma gibi aile görevlerinin verilmesi eğitim öğretim anlayışımızda ki farklılıklardır.


İlkelerimiz
Türk Mili Eğitimi’nin temel amaçları ve ilkeleri doğrultusunda;
1. Atatürk İlke ve İnkılapları’nı ve Atatürk milliyetçiliğini tam olarak benimseyen bir eğitim anlayışı uygulanmaktadır.
2. Yapılan bütün çalışmalarda bilimsellik rehberimiz olup, teknolojik gelişmeler yakından takip edilmekte ve öğrencilerimize bilimsel çalışmanın ilkeleri sevdirilerek öğretilmektedir.
3. Eğitimde fırsat eşitliği gözetilmekte, başarılar ödüllendirilmekte, akademik ve sosyal anlamda zorlanan öğrenciler her yönden desteklenmektedir.
4. Eğitim ve öğretimin okul ile sınırlı olamayıp yaşamın her anında devam eden, sürekli gelişen ve iyileştirilebilen bir süreç olduğu kabul edilmektedir.

Vizyonumuz
Evrensel değerleri milli değerler ile harmanlamış, her anlam da donanımlı dünya vatandaşları yetiştirmek ve bu alanda Türkiye’nin Lider eğitim kurumları arasında yer almak.

Misyonumuz
Özgür bir ortamda, özgüveni güçlü, sorgulayan, ulusal değerleri özümsemiş, evrensel değerlerle sentezini yapmış, dijital çağın ihtiyaçlarıyla donanmış, İngilizceyi akıcı biçimde konuşan, en az bir müzik aletini iyi düzeyde çalabilen, herhangi bir spor dalını amatör düzeyde de olsa yapabilen, sosyal ilişkileri güçlü, Atatürk İlke ve devrimlerini içselleştirmiş bireyler yetiştirmek.
Değerlerimiz
• Ana dilimizin yanı sıra İngilizce ve ikinci bir yabancı dili de etkin bir biçimde konuşmak.
• İnsan ilişkilerinde adil, güvenli, sevgi-saygı hoşgörü içerisinde iletişim sağlamak ve empati kurabilmek.
• Evrensel niteliklere sahip özgüvenli insan hak ve özgürlüklerine ilişkin normlara uyan kendini geliştirmeyi hedef alan bireyler yetiştirmek.
• Akademik başarı ile birlikte bilim, kültür, sanat ve spor alanlarında söz sahibi olan öğrenciler yetiştirmek.
• Güçlü bir kadro ile çalışmak.
• Çocuk aile ilişkisini önemsemek.
